18 iunie 2010

Handmade

Hello,

Sunt cateva lucruri pe care mi-am dorit sa le fac, pe unele am apucat sa le fac, pe altele nu, dar inca sper.. Mi-am creeat o oarecare lista imaginara, sub pseudonimul "Things I would like to do...SOMEDAY", si aici sunt sigura ca, cu timpul, voi adauga.

Unul dintre acestea sunt obiectele handmade. Unde-mi intorc privirea, sunt lucruri handmade, bijuterii, jucarii...E un domeniu foarte frumos!Asa ca am decis sa incerc!:)
N-a iesit nici vreun Gucci, Dior, Fendi saaaaaau ce mai este frumos pe lumea asta:x, dar a iesit ceva marca Viorela B. :)) Ceea ce pentru mine, momentan, e mai de pret.
A iesit urmatoarea ... (Si fiecare spune ce vrea)






Doua Brose Micute si Simpatice! si de la initiale, am dat si un nume colectiei,

BMS! =))))

2 comentarii:

Michellinne spunea...

Fuuuugi de-aici :))))

Michellinne spunea...

Iniţial vroiam să ţi-o cer pe prima, dar acum o vreau pe a 2-a, pt ca am observat că are buline :D